четвер, 2 березня 2017 р.

Випускникам! Обласна олімпіада з фізики.


Шановні друзі! Запрошуємо до участі в обласній олімпіаді  школярів, які полюбляють фізику. Переможці отримають хороші призи. 

Шановні друзі!
Запрошуємо Вас взяти участь в олімпіаді з морської кібернетики імені професора М.М Александрова. Олімпіада проводиться серед учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, шкіл-інтернатів, технікумів II рівня акредитації, професійно-технічних навчальних закладів Миколаївської області та ін.

Олімпіаду проводить Академія гардемаринів та кафедра морського приладобудування Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова. Олімпіада є творчим змаганням з практичної підготовки учнів у мистецтві вирішувати цікаві задачі з морської кібернетики. На шкільному рівні кібернетика розуміється, як наука, що знаходиться на стику фізики, математики, інформатики, комп’ютерної техніки. Тобто, для участі в Олімпіаді необхідно мати знання по перерахованим предметам шкільного курсу.
ВАЖЛИВІ ДАТИ
Не пізніше 10.03.2017 р. на електронну адресу Оргкомітету kibernetika2017@gmail.com надсилаються анкети та відповіді на задачі-запитання першого (заочного) туру.
Не пізніше 15.03.2017 р. будуть надіслані запрошення до участі в другому етапі олімпіади.
20.03.2017 – 24.03.2017 р. – другий (заключний) етап Олімпіади.
Другий етап включає проведення Олімпіади на базі кафедри приладобудування Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова.
Переможці олімпіади будуть нагороджені спеціальними цінними призами від спонсорів та грамотами.
Детальна інформація в положенні про олімпіаду в групі   https://vk.com/academygrad
Контактні телефони тел.: моб. (068)268-16-10(093)4885865 (Тимченко Інна Вікторівна)
АНКЕТА УЧАСНИКА
Обласної олімпіади з морської кібернетики
1. Прізвище, ім’я автора.
2. Школа (назва, поштова адреса, телефон, E-mail).
3. Домашня адреса, мобільний телефон, обов’язково E-mail.
4. ПІБ, місце роботи, посада, мобільний телефон та E-mail педагога - керівника.

Питання 1 туру (заочного)
Задача 1 Шлюпка йде зі швидкістю в два рази меншою за швидкість течії річки. В якому напрямку вона повинна йти до другого берегу, щоб її знесло течією якомога менше?
Задача 1 Шлюпка йде зі швидкістю в n разів більшою за швидкість течії річки. В якому напрямку вона повинна йти до другого берегу, щоб її знесло течією якомога менше?Розглянути випадки, коли n > 1 та n < 1.
Задача 2 Морська ескадра складається з кількох підводних човнів, що знаходяться у надводному стані. Будемо вважати точку морської поверхні відміченою, якщо вона є серединою відрізка, кінцями якого є два підводних човни (що зображуються точками), але у самій такій точці човна не повинно бути. Чи можлива ситуація, коли після спливання ще одного човна кількість таких відмічених точок зменшиться?
Задача 3 Яхта, що знаходиться в екваторіальних водах, потрапила у повний штиль. Досвідчений капітан наказав підняти з палуби на самий верх високої щогли (h = 20 м) важкий якір масою 200 кг. Сумлінні матроси через хвилинку вже виконали капітанський наказ, в результаті чого судно прийшло до руху. Пояснити за рахунок якої сили відбувається описаний процес, оцінити її величину. Можливо, у Вас є власний спосіб вирішення описаної проблеми? Запропонуйте свій оригінальний спосіб приведення до руху судна під час штилю та обґрунтуйте його оціночними розрахунками.
Питання
1. Два однакових буксири з’єднані мотузкою та тягнуть на повних обертах двигуна одне одного у діаметрально протилежні боки. Куди зміщуватиметься ця система, і чи виконується при цьому робота? Як це співвідноситься з законом збереження енергії, і на що витрачається енергія, яка вивільняється від згоряння палива буксирів?
2. Дуже легкий парусний човен несе безперервним вітром у південному напрямку. В яку сторону розвиваються при цьому прапори на ньому?
Увага! Допускається надавати часткові розв'язки для усіх завдань, вказувати інші можливі шляхи розв'язку, робити корисні зауваження по суті завдань. Усі такі відомості будуть оцінюватися додатковими балками.

Немає коментарів:

Дописати коментар